کارگران توانبخش الوند قزوين 21 ماه حقوق نگرفته‌اند

آفتاب
تعدادی از کارگران توانبخشی الوند قزوين با مراجعه به دفتر خبرگزاری ايلنا نسبت به عدم توجه صاحب اين کارخانه و برخی از مسئولين به نپرداختن 21 ماه از حقوق‌شان معترض بودند. اين کارگران که تا 25 سال سابقه کارگری دارند در مراجعه به دفتر خبرگزاری ايلنا در شهر صنعتی البرز از عدم پرداخت حقوق 21 ماهه خود شکايت داشتندو گفتند: با توجه به اينکه کارخانه در حال حاضر توليد و فروش دارد، ولی متاسفانه کارفرما با ادعای ورشکستگی ،به ما کارگران حقوق نمي‌دهد.
عدم پرداخت بيمه اين کارگران به تامين اجتماعی در 9 ماه گذشته از ديگر مشکلات کارگران توانبخش الوند قزوين است و اين کارگران اعلام داشتند: در جلسه کميسيون امنيت کارگری شهرستان البرز که همزمان با سفر رئيس‌جمهوری محترم به استان برگزارشد، نماينده اين شرکت در جلسه قول داد تا پانزدهم
آذر ماه جاری نسبت به پرداخت 3 ماه از حقوق معوقه اقدام کند که تاکنون اين قول عملی نشده است.
در ادامه کارگران معترض به طرح شکايت از صاحب شرکت به اداره‌های کار، تامين اجتماعي، دادگستری و… اشاره کردند و گفتند: با سيلی صورت‌مان را سرخ نگه مي‌داريم، برخي‌ها از ما کارگران هنوز مستاجرند و فرزند دانشجو دارند، کسی به دادمان نمي‌رسد.
يکی از اين کارگران که نخواست نامش اعلام شود، گفت: وقتی مشکلات‌مان را برای برخی از مسئولان مي‌گوييم، انگار آقايان به داستان گوش مي‌دهند و درکی از 21 ماه حقوق نگرفتن کارگران ندارند که جای تاسف دارد.
يکی ديگر ازاين کارگران با اشک‌های در چشم گفت: تا به حال مشکل‌مان را رسانه‌ای نکرديم تا شايد کاری کنند، ولی صاحب کارخانه به تعهد نماينده‌اش در پرداخت مطالبات کارگران پايبند نيست.

بیان دیدگاه